jueves, 22 de mayo de 2014

Un vídeo inspirador

Quan em pregunten perquè vaig començar a impartir el curs de Les Lleis de l'Èxit a l'Empresa explico diverses raons. Una d'elles és que va ser culpa de l'Àlex Rovira.

L'Àlex és un excel·lent professional que conec del programa "L'ofici de viure" de Catalunya Ràdio i al que he sentit parlar diverses vegades. L'Àlex és una persona que t'anima a  mirar l'horitzó i a sommiar amb d'altres realitats i altres mons possibles, aquí i ara.

Vaig decidir començar a ensenyar a empresaris i empresàries en veure que l'Àlex assenyalava aquestes realitats que jo coneixia i despertava en tothom ganes d'anar-hi. Sentir-lo parlar en un congrés és sentir una profunda motivació per arribar a un nou model d'empresa. Ho he vist en centenars d'empresaris: senten la crida profunda de la seva ànima i volen reunificar l'empresa i els seus valors. Volen canviar la seva empresa després de sentir-lo.

Així que ell té la culpa. Ell assenyala les illes paradisíaques de les noves empreses conscients i jo m'he animat a impartir un curs per dur fins a elles a tot l'empresariat que hi vulgui arribar.

Ja veieu, som al mateix projecte: ell de capità i jo de grumet, ell fent els mapes i assenyalant camins i jo acompanyant, amb la meva corbata i la meva motxilla a tothom que hi vulgui arribar. Pedalem fort, remem amb ganes. Però un dels culpables és l'Àlex Rovira (un altre culpable és en Raimon Samsó, però d'ell en parlaré un altre dia).

Perquè veieu com n'és d'inspirador, us deixo un vídeo de l'Àlex, un vídeo on afirma que "creure és crear i que allò invisible dóna forma al que és visible".  Gaudiu-lo!

0 comentarios :

Publicar un comentario